Graag nodigen wij jullie van harte uit voor de fietsschouw op woensdag 20 mei van 14:00 tot 16:00 uur, georganiseerd door het samenwerkingsverband. We hebben een werkgroep samengesteld met de gebiedsadviseur, handhaving, wijkagent, brandweer, bestuur BIZ en een aantal ondernemers die graag willen meedenken.
Het doel is om op locatie verbeterpunten te bespreken, maar ook zaken die al goed gaan te benoemen en samen te versterken. We hopen uiteraard op een heerlijk zonnetje erbij!
Wil jij erbij zijn? Meld je dan aan bij onze parkmanager Desirée via de knop hieronder.
